۩۞۩ بزرگترين بانک موزيک.فیلم.نرم افزار و..۩۞۩


  • rapwont
  • تبليغات شما در اين محل


    درباره وبلاگ

    دوستان این وبلاگ فقط در جهت ارائه آهنگ ها و فیلم ها و مطالب به روز دیگر برای شما دوستان تهیه شده که امید است از محتوای آن لذت ببرید منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم در ضمن جهت ارتباط با مدیریت این وب میتونید از ایمیل زیر استفاده کنید .rapwont@yahoo.com

    موضوعات
    تکست های رپ

    گالری عکس

    بیوگرافی

    موزیک ویدیو ایرانی

    موزیک ویدئو یاس با نام به خاطره من

    کلیپ آرمین 2afm به نام چیزی شده

    ويديو کليپ اشکين 0098 و عليشمس به نام قــلقــلی

    ویدئو کلیپ کامیار و حسین تهی به نام از دست تو

    موزيک ویدئوی احسان پايه

    کنسرت رضا پیشرو در مالزی

    ویدیو کلیپ محمد بی باک به نام غریبه

    موزیک ویدئو حسین تهی با نام تهی واقعی

    ویدئو امیر تتلو بنام اگه راستشو بخوای

    موزیک ویدیو حسرت از معین

    ویدیو کلیپ شروین به نام حسرت

    ویدیو کلیپ امیر تتلو به نام با یاد تو

    ویدیو کلیپ شاهین نجفی به نام هامون

    مطالب دیگر

    آلبوم ايراني

    فول آرشیو عرفان

    فول آرشیو رضا پیشرو

    فول ارشیو هیچکس

    فول ارشیو بیباک

    فول آرشیو زد بازی

    فول ارشیو یاس

    فول ارشیو بهرام

    البوم جدید زانیار

    البوم ایسان باربی (جدید)

    فول ارشیو زانیار (جدید)

    فول ارشیو سعید پانتر (جدید)

    آلبوم جدید محسن چاوشی(جدید)

    فول آرشیو حسین تهی

    فول آرشیو TM BAX

    فول آرشیو شاهین نجفی

    فول آرشیو مهراد هیدن

    بیت و آهنگ خالی رپ و پاپ

    فیلم ها

    ترسناک

    رومانتیک

    کمدی

    انیمیشن

    اکشن

    ایرانی

    تاریخی

    جنایی

    جنگی

    مستند

    علمی تخیلی

    درام

    نقد اهنگ

    فری استایل ها

    سریال ها

    سریال قهوه تلخ

    سریال خاطرات خون اشام

    سریال اسپارتاکوس 2012

    سریال Touch

    تک اهنگ های ایرانی

    تک آهنگ های پاپ

    تک آهنگ های رپ

    والیپر ها

    آلبوم خارجي

    تيزر ها

    موزیک ویدیو خارجی

    تک آهنگ های خارجی

    تک آهنگ های پاپ

    تک آهنگ های رپ

    Remix ها

    نرم افزارها

    گرافیکی

    امنیتی

    اینترنت

    مالتی مدیا

    اداری

    سیستم عامل

    موبایل

    بازی ها

    نرم افزار

    بازی ها

    بازی های pc

    بازی های xbox

    بازی های ps

    تیزر ها


    آرشيو مطالب

    نويسندگان

    پيغام مدير
    به وبلاگ ۩۞۩ بزرگترين بانک موزيک.فیلم.نرم افزار و..۩۞۩ خوش آمديد ...
    قالب اين وبلاگ با به روزترين امكانات توسط جديترين مرجع قالب ، قالب سبز ساخته شده .
    اميد است از وبلاگ من حداكثر استفاده را بريد .
    با تشكر مدير : ۩۞۩ بزرگترين بانک موزيک.فیلم.نرم افزار و..۩۞۩
    Hamine ke hast Reviews By Motahedin


     

    مقدمه :
    آهنگي که پيشه رو داريم به نام همينه که هست حاصل همکاري تن به ده با يکي از اعضاي گروه زدبازيه آهنگي که صرفا يه موضوعه خاص و پيگيري نميکنه و به طور کل در سطح يه همکاريه و بايد در سبک سياق کارهاي زدبازي به حساب اورد اما معمولا اينگونه آهنگا هم طرفداراي خاص خودشو داره و سعي شده به صورت خلاصه و جامع فقط نقد آهنگ مورد توجه باشه و توضيحات بي مورد اضافه نشه .

    دانلود نقد صوتی آهنگ :

    Download - 128

    Download - 64


    دانلود پشت صحنه ی رکورد نقد :

    Download

    در آمدي بر نقد آهنگ :
    آهنگي که تن به ده اجرا کرده موضوعيه که اکثر مخاطبان رپ فارسي اونو ميپسندند اجرا بر روي آهنگي که همراه هيجان و شور خاصيه .

    بررسي موضوعي :
    موضوع اين آهنگ رو بايد تو دسته گنگ و club قرار داد ، موضوعي که شباهت بسيار زيادي به کارهاي زدبازي داره و از قبل نيز پيش بيني هايي در اين مورد زده ميشد، نکته اي که بايد اشاره کرد اينه که هر ورس به يه موضوع خاص تاکيد کرده به طور کلي موضوع آهنگ صرفا معموليه .

    بررسي آهنگ :

    ريتم آهنگ با آواي خاصي شروع ميشه و شنونده رو براي آغاز آهنگ آماده ميکنه که از اين حيث خوب کار شده .

    ورس 1(آلفا):
    داد بزن اسممو // تو که ميدوني قصمو
    روز به روز بهتر // واسه اينه که تو حسمو
    قد بلند ,موها مشکي کوتاه // با کت خزدار عين اسکيموها
    از اولم بودم خيلي حسي تو کار // روي بيت شناورم مثه اسکي رو آب
    نميتونن ببينن حالم خوبه // باختن ميگن تقصير داور بوده
    ازم بدشون مياد مثه مار از پونه // ولي بازم سي ديامو دارن خونه
    بيخيال اينا وقتي در بطريا بازه // رضا موتيو سازش ميان با دخيا تازه
    خنده رو لبم همه زندگيم بوده // ضرر نکردم همه زندگيم سوده

    بررسي ورس 1 از لحاظ اجرا :
    اجراي اين ورس بر عهده مهدي آلفاس که به صورت ريتميک و مناسب اين ورس رو اجرا ميکنه و شباهت بسيار زيادي با اجراي گروه زدبازي داره که به نظرم يکي از نواقص به شمار مياد، نحوه اجراي گروه تن به ده به صورت خاص و مختص به خودشون بود . اينکه چرا تو اين آهنک به طور کلي تغيير سبک استايل اجرا دادن جاي سواله ، به صورت محسوسي همون اوج و فرود هايي که ميشناسيم اجرا شد در عين حال آلفا نيز اجراي معمولي داشت و نسبت به آهنگهاي قبلي نکته يا مانور خاصي انجام نداد، اجراي ورس هم از سرعت خوبي برخورداره و تقريبا چهار چهارم اجرا ميشه نکته ديگه اينکه رو بعضي حروف در ابيات تاکيد ميشه که جذابيته آهنگ رو بالا ميبره به طور مثال بيت اول تا چهارم حروف س و ص و در آخر هم به نظرم دو مصرع آخر درست و واضح تلفظ نميشه.به طور کلي اجراي ورس 1 در يه سطح بوده و نکته چشم گيري نداشت .

    بررسي ورس از لحاظ مفهومي :
    اين ورس بيشتر رو موضوع گنگ متمرکز شده و همونطورم که ميدونيد يه همچين آهنگ با موضوعي فاقد معني و مفهوم اجتماعي رپ هستش و معمولا به هر سوژه يا موضوعي اشاره ميکنه در مجموع آلفا سعي داره برتر بودن گروه و قدرتشون رو اعلام کنه و اين حس رو به شنونده هم منتقل کنه . و همچنین تلاش کردند بيشتر سيلاب هاي ابيات و قافيه ها خوب از آب در بياد تا اينکه يه معني درست حسابي داشته باشه

    بررسي ورس از لحاظ قواعد رپ :
    ورس آلفا مثل کل آهنگ از وزن خوب و قافيه هاي يکساني استفاده شده و بسيار کار شده که ابيات روي بيت شناور باشه و شنونده با گوش دادن به آهنگ ثانيه به ثانيش رو دنبال کنه، کل ورس سيلاب مناسبي داره و در هر بيت از آواهاي همسو استفاده شده، نکته جالب توجه اينکه تو ورس از آواي او به خوبي استفاده شده و به نوعي يکپارچگي بهش داده همچنين که نوشته آهنگ با هر ضرب از بيت سازگار و مناسبه، کل تکست هم در همون شکل و قاعده کلي که 8 بيت هستش گفته شده .

    ورس 2(شارلاتان):
    آب من توي جوب نميره با راه راست // شارلاتان زنگ خطري برايه کاسباست
    ديگه آدم شدن نميشه برام چاره ساز // زندگيم تا بهشت فاصله ي گوش تا صداست
    تن به 10 , پيش ميره باهاش کارا طوري // حس کني حرفه اي , باز ميفهمي آماتوري
    فکر کردي باهام فاصله نداري ؟برس خب // اونقدر بالام که ديده نشم بدون تلسکوپ
    من زندم به خاطر تو و نصف شب // ولي صبح پا ميشم به ياد ندارم اسمتم
    مگه ميشه اون شلوار تنگت رو نکنم // هنوزم هستش جاي چنگت رو کمرم
    وقتي رو منه انگار رو خط استواست // با جوجه دافا پريدنم واسه اسگلاست
    با اينکه ديگه نميخوام ببينم ريختشم // بازم ميريم نيه دوم بازيه شيفت شب

    بررسي ورس دوم از لحاظ اجرا :
    ورس دوم توسط شارلاتان اجرا ميشه، با همون استايل و اجراي قبليه خودش به نوعي نوع سبکش رو تو اين آهنگ حفظ کرده، گروه هايي مثل تن به ده به مرحله اي رسيدن که خارج شدن از بيت يا اجراي نامناسب تو کاراشون ديگه ديده نميشه و اين ورس هم از اين قاعده مستثنا نيست چيزي که واضحه اينه که شارلاتان ايده يا اجراي فوق العاده اي تو اين آهنگ از خودش نشون نداد اما اجرا در طول آهنگ تا حد زيادي با بيت و آهنگ هماهنگه نکته ديگه اينکه بدليل آواهاي زياد تو هر بيت اجرا سخت شده و خواننده مجبور شده به چالش کشيده بشه .

    بررسي از لحاظ مفهومي :
    اين ورس هم در سبک سياق ورس قبله، روي موضوع گنگ و چگونگيه فعاليت خواننده تمرکز داره از بيت اول تا 6 به همين منوال طي ميشه و از 6 به بعد به موضوعات متفرقه کشيده ميشه، يه نکته اينکه مثل کل آهنگ معني آهنگ اولويت اول نيست حس و اجرايي که به گوش شنونده بشينه اولويت اوله اما مفهوم اين ورس هر چي رو به آخر ميره پرت تر ميشه و اون مفهوم واضح خودشو از دست ميده و صرفا به قافيه مناسب ميپردازه .

    بررسي ورس از لحاظ قواعد رپ :
    در اين ورس از کلمات بهتري استفاده شده و به طور زيادي ابياتش با ورس قبل فرق ميکنه در اين ورس در هر بيت معمولا 5 کلمه وجود داره که به نظرم تنوع اجرا تو گروه رو نشون ميده اما همين 5 بيت با انواع آوا باعث شده اجرا سخت تر بشه منظور (تعداد آواهاست به طور مثال در بيت اول 4 آوا استفاده شده که زياده واسه يه مصرع) ولي به نوعي هم جذاب شده چون سرعت رو بالا برده، به طور کلي از لحاظ همسويي و رعايت سيلاب و وزن ابيات از ورس قبل عقبتره .

    ورس 3 (سزار):
    آآه ....تويه خلصم همش // لب سيگارو هرشب مستم
    ديگه همه واسم احمق هستن // از وقتي که ورقم برگشت دستم
    شب بيدارم با کلاويرها // ستاره ها پيش آسمونو 3 تا پيش مان
    دشمنام که درگيره دست تو جيب // ضبط ميکرديم وقتي که لش بوديم ,هه هه
    همه بهم ميگن ديوونه يه جور // مثه مهاجمه تيميم که ميشوته به توپ
    دخيا دور و ورم و منم تيونرشون // ولي منکه باهاشون ندارم ميونه ي خوب
    همه ميدونن اخلاق خاصي دارم // ولي گير ميدن ميگن بيا پارتي با من
    از همون شبايي که من با شارلي باشم // همه تماشاگرن و منم جان سينا ام

    برسي ورس 3 از لحاظ اجرا :
    ورس 3 بلافاصله بعد از ورس دوم با مکثي دو ثانيه اي توسط سزار اجرا ميشه ، کاري که دو صدا و اجراي متفاوت از دو خواننده رو در ادامه همديگه قرار داده که باعث تنوع تو آهنگ شده و شنونده رو مجبور به دنبال کردن آهنگ ميکنه، سزار ابيات رو به طور مناسبي روي زمينه آهنگ نشونده و رنج صداش هم طوريه که هماهنگيه زيادي با اين موضوعات داره همچنين که تو اين آهنگ از حس بيشتري نسبت به بقيه استفاده کرده در ثانيه 1.53 يه مکثي داره که به نوعي ورس رو دو قسمت کرده، اول قسمتي که از از ابتدا تا اين ثانيه شروع ميشه و اوجش به پايان ميرسه و دوم از اين ثانيه تا آخر ورس، قشنگ بودن اين حرکت بستگي به مخاطب داره که چجوري با آهنگ ارتباط برقرار کنه .

    بررسي ورس 3 از لحاظ مفهومي :
    اين ورس نيز لحاظ مفهومي چيز چشمگيري نداشت . آهنگهايي مثله دست تو جيب و بدو دنباله بازيت به مراتب مفهومي گيراتر داشت، البته اين ورس هم معني رووني داره اما خيلي پراکندگي موضوعي داره ، در ابيات آخر هم مفهوم ملموس ابيات اول از بين ميره و خيلي معني پرتي پيدا ميکنه اما باز بايد اشاره کرد که هدف به رخ کشيدنه قدرت و زيبايي در اجراست و معني و مفهوم بالا براي همچين آهنگي مد نظر نيست .

    بررسي ورس 3 از لحاظ قواعد رپي :
    ورس سوم از لحاظ ابيات شباهت زيادي به ورس اول داره تعداد کلمه ها در هر بيت معمولا 3 يا 4 تاس و سيلاب و وزن ابيات متناسب با همه اين ورس 8 بيته تقريبا دو بيت دو بيت با هم، هم قافيه و هم آوا هستن و در رعايت همين موارد از کل ورسها بهتر کار شده اما اگر از نگاه دقيق و موشکافانه نگاه کنيم شايد بشه گفت براي گفتن اين قافيه ها و يکدست بودنش معني و يکپارچگي مفهوم از بين رفته .

    پل (سزار):
    هي ميگي لبو بيار // ميکني منو بيمار
    راست بگو اگه نباشم ميکني شبو چيکار
    ميزني الک و سيگار // ميخوري در و ديوار
    راست بگو اگه نباشم ميکني شبو چيکار

    بررسي کلي پل :
    بعد از ورس سوم کروس دوم شروع ميشه سپس ايستگاهي تقريبا 17 ثانيه اي تلفيق با کروس و کلماتي کوتاه داره و بعد از اون ورس کوتاهي با 3 بيت اجرا ميشه که تنوع و حرکت جالبي شده نوشته هم بسيار وزن و قافيه هاي يکساني داره اما معنيش کلا با محتواي اصلي 3 ورس قبلي فرق داره .

    ورس 4 (موتي):
    زندگيم شده شبيه کازينو // نميتونن پيش بيني کنن بازيمو ,نه
    چون نميبينن 2تا ورق دستم چيه // ميان تک تک ژتونارو حتما ديگه
    واسه برنامه هاي شب هميشه من پايه // روزا خوابم همش شدم شبيه ومپاير
    همسايه ام اگه شاکيه هميشه يه بحث // که ريلکس بهشون ميگم همينه که هست
    آره 1دندم ,يه جورايي بي کلاژ // ولي يه دونه مثه داوود ميکلانژ
    سازم دستمه و دورمم پر داف // صدام ميزنن فک کنم که نوبتم شده باز
    که برم بالا شوتا بشن يکي يکي کم // تازه فرداشبم که با يه اکيپ ديگم
    آره برنامه همينه هرشب // خيلي خرم اگه بخوام عوض شم ...هه

    بررسي ورس 4 ار لحاظ اجرا :
    ورس چهارم بعد از قسمت کوچکي که توضيح داديم توسط رضا موتي اجرا شد به نظر ميرسه رضا احساسي که اين نوشته ميخواد رو به شنونده القا نميکنه و شادابي آهنگهاي پيششو نداره اما خب خوندن شعر روي آهنگ کاملا روونه و شنونده رو دنباله خودش ميکشونه ، ورس آخر در اجرا شباهت زيادي با ورس قبليش داره و به طور کلي تو يه قالب اجرا شدن اما اين قسمت چون اکثرا از يه وزن و قافيه استفاده کرده بهتر به گوش مياد در مجموع موتي هم خيلي شبيه سبک زدبازي کار کرده و به نظرم واقعا واسه تن به ده خوب نيست که اينطور در همون سبک آهنگ منتشر کنن .

    بررسي از لحاظ مفهومي :
    مفهوم اين ورس هم دقيقا در راستاي قبلياس و فرق چنداني نداره فقط تنوع موضوعيش زيادتره و تلفيقي از گنگ پارتي شده يه جورايي،همون چيزايي که معمولا زدبازي ميگفت رو اشاره کرده! موتي سعي کرده قدرت و بالا بودن خودش و گروه رو بيان کنه در عين حال ريتم هيجانيه کار رو هم حفظ کنه .

    بررسي از لحاظ قواعد رپي :
    ورس آخر که دارايه 8 بيت هست به طور زيبايي با ريتم کار هماهنگه وزن بيت مناسبه معمولا 4 تا 5 کلمه استفاده شده نکته قابل توجه اينه که اين ورس با وجود تعداد زياد کلمه در يک مصرع باز سيلاب و يکسان بودن ابيات به طرز خوبي رعايت شده نکته ديگه اينکه همون قافيه هاي جالبه زدبازي هم توش بکاربرده شده در کل حساب کنيم نکته جالب توجه يا فوق العاده اي تو اين ورس نداشتيم نوشته ساده هست درسته نقصه زيادي نداره اما خب کاره منحصر به فردي هم توش صورت نگرفته و در همون سطح آهنگاي قبلي شايد کمتر هم باشه .

    کروس (موتي):
    روزا که پا ميشيم تا شب بيکاريم
    شبارو مثه جغد تا صبح بيداريم
    هميشه تو بحث ميگم همينه که هست
    هيچوقت عوض نميشم نه چونکه نميخوام عوض شم

    بررسي کروس از لحاظ اجرا :
    کروس اين آهنگ يکي از نقاطه ضعفشه اشکالي تو نحوه اجرا نداره اما بسيار ساده اجرا ميشه همچنين که هيچ خلاقيتي توش نيس رضا موتي هم که اين کروسو اجرا ميکنه خيلي ساده ميخونه اين در حاليه که اوجه آهنگ رو هم حفظ نميکنه يعني کمکي به شور و هيجان آهنگ نميکنه هيچ برعکس کمم ميکنه به طور کل در سطح معمولي اجرا شده .

    بررسي کروس از لحاظ مفهوم :
    معني کروس تقريبا دربردارنده ي اسم آهنگه و ارتباط معناييش با ورسها هم 60 درصد هس تقريبا ميشه گفت اين قسمت از نوشته قوي هم برخوردار نيست که بتونه قدرت کامل گروه تن به ده رو نشون بده و مثل اجرا در سطحي بسيار معمولي قرار داره .


    نقد فني آهنگ :
    بيت اين ترک هم مثل اکثر آهنگهاي ديگه کاملآ با سمپل ساخته شده . بيت با يه استرينگ جنجالي شروع ميشه به اسم wisa awaad که يه فضاي غير هيپ هاپ رو به گوش شنونده ميرسونه .معمولآ از اين فضا براي ساخت ترک هاي هيپ هاپ استفاده نميشه ، ساز ثانيه 6 درام oldschool از پک nexus به بيت اضافه ميشه که صداش پايين هست .
    بعد از اينترو جي جي از ثانيه 16 ورس اول شروع ميشه که براي تمامي ورس ها از drum kit با kick 4/4 + snare تو ضرب هاي 2 و 4 و با hat 4/4 که فاصله زماني نيم ضرب با kick داره استفاده شده در کل ميشه گفت که يه کار تقريبآ فست با تمپو 120 هست .
    از نظر ميکس و مستر تنها ايرادي که اين ترک داشت ، ثانيه 44 کار که ورس اول هست از کلمه خنده به بعد وکال ها از وکال هاي قبلي اين ورس پايين تر هست .

    نقد کلي :
    آهنگ همينه که هست ،محصول همکاريه اعضاي گروه تن به ده با آهنگسازي عليرضا جي جي هست آهنگي که به طور کلي و در مجموع شباهت زيادي به کاراي زدبازي داشت تا تن به ده، اما خب در سطح بالايي اجرا شد صداها و استايل هاي متفاوت باعث شده اين چند ساله تن به ده شهرت زيادي رو به دست بياره، کم شدن اعضاي گروه هم مسلما بر اين روند تاثير خواهد گذاشت .
    نقصه بزرگ اين آهنگ و ميشه دور شدن تن به ده از سبک کاريه خودش و شبيه بودن به سبک کاراي زدبازي دونست، ديدگاه بعدي اينه که معني و مفهوم کار نسبت به آهنگاي قبلي پايين تر بود بيشتر رو ريتميک بودن کار تمرکز شده بود، اين آهنگ ميتونه بيانگره اينم باشه که تن به ده تو اجراي اينگونه سبک موفق ميشه و اينکه سعي کنه سبک و رنج کاريشو بيشتر کنه و فقط رو کاراي گنگ مانور نده!

    توضیحات تن به 10 در مورد نقد و آهنگ :

    با سلام خدمت بازدید کنندگان سایت رپفا و تشکر از نقد این آهنگ توسط گروه متحدین

    رضا موتی هستم و در اینجا به نمایندگی از بچه های گروه "تن به 10" و "علی رضا جی جی" توضیحاتی در مورد آهنگ "همینه که هست" و نقد اون می دم.

    توضیحاتی در مورد آهنگ :
    این پروژه با فرستادن بیت اولیه کار توسط جی جی و طی مراحل تعیین و تایید موضوع و کروس کار شروع شد. مراحل مختلف کار با آهنگساز چک و اصلاح می شد و چیزیکه مد نظر بود سبک موضوعی کلاب/گنگ ابهامی یا دارک بود که مانند بیت کار یک فضای تلفیقی هیپ-هاپ گوتیک تداعی می کنه. این سبک موضوعی رو نمی شه با سبکای موضوعی دیگه هیپ-هاپ مثل اجتماعی – سیاسی – عشقی و ... مقایسه کرد.
    فضای کلی آهنگ زندگی روزمره ( یا بیشتر شب مره) جوونایی رو نشون میده که بسیار خود محور هستند و سبک زندگی غیر معمول و متفاوت خودشونو دارن و بهش افتخار می کنن. این نوع موضوع که زبان تین-اج هست کمتر در فضای هیپ-هاپ بکار برده می شه و بحث اصلی سبک پانک راک هست که اخیرا در برخی کارهای زدبازی هم دیده می شه و به دلیل عدم وجود راک فارسی، در این حیطه مخاطباشو جذب کرده.

    توضیحاتی در جواب به نقد :
     آهنگ "همینه که هست" مثل بقیه کارهای گروه تن به 10 حتما نقص هایی داره که گروه سعی می کنه در کارهای بعدی با اصلاح اونها روند پیشرفت خودشو ادامه بده.
    بحث هایی در مورد شباهت گروه زدبازی و تن به 10 مطرح شده که در اینجا سعی می کنم توضیحاتی بدم.

       وجود الگوهای مشترک :
    الگوهای مشترک غربی مانند Lloyd Banks, 50 cent, Eminem, Fabolous, Chamillionaire و ... برای دو گروه طبیعتا شباهت های کاری زیادی به دنبال داره، خصوصا در انتخاب موضوعات، لهن و فلو. به عنوان مثال آهنگ Poppin’ them thangs از G-unit که الگوی چند ورس قدیمی از سامان ویلسون و همچنین تن به 10 بوده.

    پروژه ای با کارفرمای خاص :
    در مورد این آهنگ که کارفرمای خاص، یعنی علیرضا جی جی از گروه زدبازی داشت، باید سعی می شد نظر کارفرما هم جلب بشه و در نتیجه علاوه بر موضوع بالا، جلب نظر جی جی هم امر مهمی بود و مانند آهنگای دیگر گروه که کارفرما خود گروه بود، هر سبک و سیاقی اجرایی نبود و باید با بیت تطابق می داشت.
    بحث دیگر اولویت لهن به مفهوم بود که متاسفانه در این کار بسیار دیده می شد. ولی همونطور که اشاره شد کلاب بودن کار به لهن اولویت می داد.
    کروس کار قرار بود با تیون سنگین (مناسب برای کار کلاب) افکت گذاری بشه ولی با نظر جی جی به صورت خام (راف) میکس شد.
    بیت نیز تماما بوسیله کی بورد جی جی ساخته شده و تک تک صداها ضبط شدن و در کار به گفته جی جی به هیچ عنوان از سمپل استفاده نشده.
    در آخر اضافه کنم که تن به 10 از ابتدا یک سبک خاص رو دنبال نمی کرده و هدفش کنکاش تو سبکای مختلف مورد علاقش بوده، هرچند که سبک موضوعی گنگستا رپ و وست شاید علاقه شخصی شخص من تو هیپ-هاپ هست.

    با تشکر          می شناسی
    مارو

    تکست کار :


    اینترو ( جی جی ) :
    جی جی ...تن به 10 ..میشناسی اینارو ....ههه ههه

    ورس 1(آلفا):
    داد بزن اسممو // تو که میدونی قصمو
    روز به روز بهتر // واسه اینه که تو حسمو
    قد بلند ,موها مشکی کوتاه // با کت خزدار عین اسکیموها
    از اولم بودم خیلی حسی تو کار // روی بیت شناورم مثه اسکی رو آب
    نمیتونن ببینن حالم خوبه // باختن میگن تقصیر داور بوده
    ازم بدشون میاد مثه مار از پونه // ولی بازم سی دیامو دارن خونه
    بیخیال اینا وقتی در بطریا بازه // رضا موتیو سازش میان با دخیا تازه
    خنده رو لبم همه زندگیم بوده // ضرر نکردم همه زندگیم سوده

    کروس (موتی):
    روزا که پا میشیم تا شب بیکاریم
    شبارو مثه جغد تا صبح بیداریم
    همیشه تو بحث میگم همینه که هست
    هیچوقت عوض نمیشم نه چونکه نمیخوام عوض شم

    ورس 2(شارلاتان):
    آب من توي جوب نميره با راه راست // شارلاتان زنگ خطري برايه کاسباست
    ديگه آدم شدن نميشه برام چاره ساز // زندگيم تا بهشت فاصله ي گوش تا صداست
    تن به 10 , پيش ميره باهاش کارا طوري // حس کني حرفه اي , باز ميفهمي آماتوري
    فکر کردي باهام فاصله نداري ؟برس خب // اونقدر بالام که ديده نشم بدون تلسکوپ
    من زندم به خاطر تو و نصف شب // ولي صبح پا ميشم به ياد ندارم اسمتم
    مگه ميشه اون شلوار تنگت رو نکنم // هنوزم هستش جاي چنگت رو کمرم
    وقتي رو منه انگار رو خط استواست // با جوجه دافا پريدنم واسه اسگلاست
    با اينکه ديگه نميخوام ببينم ريختشم // بازم ميريم نيه دوم بازيه شيفت شب

    ورس 3 (سزار):
    آآه ....تویه خلصم همش // لب سیگارو هرشب مستم
    دیگه همه واسم احمق هستن // از وقتی که ورقم برگشت دستم
    شب بیدارم با کلاویرها // ستاره ها پیش آسمونو 3 تا پیش مان
    دشمنام که درگیره دست تو جیب // ضبط میکردیم وقتی که لش بودیم ,هه هه
    همه بهم میگن دیوونه یه جور // مثه مهاجمه تیمیم که میشوته به توپ
    دخیا دور و ورم و منم تیونرشون // ولی منکه باهاشون ندارم میونه ی خوب
    همه میدونن اخلاق خاصی دارم // ولی گیر میدن میگن بیا پارتی با من
    از همون شبایی که من با شارلی باشم // همه تماشاگرن و منم جان سینا ام

    کروس (موتی):
    روزا که پا میشیم تا شب بیکاریم
    شبارو مثه جغد تا صبح بیداریم
    همیشه تو بحث میگم همینه که هست
    هیچوقت عوض نمیشم نه چونکه نمیخوام عوض شم

    (موتی و سزار ):
    نه ....نه ...نمیخوام عوض شم (آره همینه که هست)
    نه ....نه ...نمیخوام عوض شم (حالا همینه که هست)
    نه ....نه ...نمیخوام , نمیخوام (....پس ..هیچوقت.....)
    عوض نمیشم نه چونکه نمیخوام عوض شم

    پل (سزار):
    هی میگی لبو بیار // میکنی منو بیمار
    راست بگو اگه نباشم میکنی شبو چیکار
    میزنی الک و سیگار // میخوری در و دیوار
    راست بگو اگه نباشم میکنی شبو چیکار

    ورس 4 (موتی):
    زندگیم شده شبیه کازینو // نمیتونن پیش بینی کنن بازیمو ,نه
    چون نمیبینن 2تا ورق دستم چیه // میان تک تک ژتونارو حتما دیگه
    واسه برنامه های شب همیشه من پایه // روزا خوابم همش شدم شبیه ومپایر
    همسایه ام اگه شاکیه همیشه یه بحث // که ریلکس بهشون میگم همینه که هست
    آره 1دندم ,یه جورایی بی کلاژ // ولی یه دونه مثه داوود میکلانژ
    سازم دستمه و دورمم پر داف // صدام میزنن فک کنم که نوبتم شده باز
    که برم بالا شوتا بشن یکی یکی کم // تازه فرداشبم که با یه اکیپ دیگم
    آره برنامه همینه هرشب // خیلی خرم اگه بخوام عوض شم ...هه

    کروس (موتی):
    روزا که پا میشیم تا شب بیکاریم
    شبارو مثه جغد تا صبح بیداریم
    همیشه تو بحث میگم همینه که هست
    هیچوقت عوض نمیشم نه چونکه نمیخوام عوض شم

    (موتی و سزار ):
    نه ....نه ...نمیخوام عوض شم (آره همینه که هست)
    نه ....نه ...نمیخوام عوض شم (حالا همینه که هست)
    نه ....نه ...نمیخوام , نمیخوام (....پس ..هیچوقت.....)
    عوض نمیشم نه چونکه نمیخوام عوض شم

    اوترو (آلفا و سزار ):
    یه ... تن به 20 11 ... بیشتر از این چی میخوای ؟...... جی جی ...
    میزنی الک و سیگار
    میخوری در و دیوار
    راست بگو اگه نباشم میکنی شبو چیکار...


    امتیاز به اجزای کار :

    نمراته تکست از نظره معني و مفهوم عاميانه و متناسب با موضوع در ورس ها + کروس به صورته جدا گانه:

    ورس 1 : 7.8 از 10
    ورس 2 : 7.5 از 10
    ورس 3 : 7.5 از 10
    ورس 4 : 7.8 از 10

    نمراته تکست از نظره رعايته اصول و قاعده ي مربوط به رپ(سيلاب و وزن و...)در هر ورس به صورته جدا گانه:

    ورس 1 :8.7 از 10
    ورس 2 : 8.5 از 10
    ورس 3 : 8.8 از 10
    ورس 4 : 8.8 از 10

    نمراته استايل در هر ورس + کروس به صورته جداگانه:

    ورس 1 : 8 از 10
    ورس 2 : 8.3 از 10
    ورس 3 : 8.2 از 10
    ورس 4 : 8.2 از 10

    مخاطب پذيري آهنگ:

    8.6 از 10

    نمرات کروس آهنگ :

    اجرا : 7.4 از 10
    مفهوم : 7 از 10

    نمرات بيت و ميکس و مستره کار و ضبط وکال:

    بيت : 7.5 از 10
    ميکس و مستر : 6 از 10
    ضبطه ووکال : 9 از 10

    تهیه کنندگان این مطالب هر کدام در بخش های خود :

    نقد و بررسی آهنگ Parsa & Barsam (علیرضا & علیرضا)
    نقد و بررسی صوتی آهنگ از Aryana ( علی )
    بررسی فنی آهنگ از Beatmusic (مجید شفیعی)
    تهیه کاور و گرافیک از MK (محمد)
    تنظیم و ویرایش و بازنگری نهایی از M4$0u5 (مسعود)

    اسامی تیم به ترتیب الفبای انگلیسی به شرح زیر می باشد :

    Aryana ( علی )
    Arya_gharbal(آریا)
    Barsam (علیرضا)
    Beatmusic(مجید شفیعی)
    M4$0u5(مسعود)
    MK (محمد)
    Netbaz(جاوید)
    Parsa (علیرضا)
    tf2000(حمید)

    اتحاد تا جهانی شدن رپ فارس
    متحدین



    javahermarket

    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:






    لينک دوستان
    قالب سبز

    گروه طراحی و چاپ و تبلیغات بهرنگ

    کامل ترین مرجع اس ام اس

    EsfahanMusic

    آهنگ های جدید محمد عیار

    .:: بروزترین های دانلود ::.

    :.آرمان دانلود:.

    Just Download

    :: تبادل لینک هوشمند ::

    هر چی که دوست داشته باشی اینجاست

    با 5000 تومان ميليونر شويد

    موزیک رپچ

    دانــــــلودســـــتان (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011)

    بیا 2 موزیک

    برترین بانک آهنگ های رپ و پاپ

    راين دانلود rain download

    " مـــاهـــان دانـــلـــود "

    قاطی پاطی

    دانلود & سرگرمي

    فروش ماکت هایه کلکسیونی

    NiCeBoY

    دختر پسراي 14-15 ساله

    .:: ParsMusic ::.

    موزیک ونرم افزار

    همه چی بجز هیچی

    همه چي از هاليوود

    CLASSIC

    هرچی میخوای برای دانلود

    بزرگترین وبلاگ تکست ،دانلود رپ

    کیت اگزوز

    زنون قوی

    چراغ لیزری دوچرخه


    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ۞ بزرگترين وبلاگ دانلود موزيک۞ و آدرس RapWont.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. برای تبادل لینک بازدیدشما باید بالای ۵۰۰ باشد.






    لينک هاي روزانه

    امكانات وبلاگ

    ورود اعضا:

    خبرنامه وب سایت:

    برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




    آمار وب سایت:
     

    بازدید امروز : 64
    بازدید دیروز : 16
    بازدید هفته : 64
    بازدید ماه : 7107
    بازدید کل : 162827
    تعداد مطالب : 698
    تعداد نظرات : 115
    تعداد آنلاین : 1



    Google Page Rank ابزار پرش به بالا

    قوانین سایت

    کد امنیتی :






    javahermarket